Internetowe Biuro Obsługi

Już nie musisz wychodzić z domu, aby otrzymać fakturę i kontrolować rozliczenia. Wystarczy skorzystać z Internetowego Biura Obsługi (IBO). Wprowadzone latem 2015 r. rozwiązanie pozwala na:

  • otrzymywanie faktur w formie elektronicznej,
  • kontrolę rozrachunków i rozliczeń,
  • przeglądanie historii wskazań wodomierza głównego,
  • przeglądanie historii wskazań podlicznika,
  • przekazywanie odczytów,
  • analizę zużycia wody i odprowadzonych ścieków,
  • weryfikowanie danych ewidencyjnych.

Jak stworzyć konto w IBO?

  1. skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby otrzymać "Formularz akceptacji". Formularz można otrzymać pocztą, drogą e-mail lub osobiście przychodząc do WM,
  2. uzupełnij w formularzu adres e-mail i podpisz,
  3. przekaż podpisany "Odcinek dla Przedsiębiorstwa" do siedziby Wodociągu Mareckiego - można go złożyć osobiście w Biurze Obsługi Klienta, przesłać pocztą, przekazać inkasentowi lub gońcowi z Wodociągu Mareckiego,
  4. "Odcinek dla Klienta" zachowaj dla siebie. Bez niego nie możesz zalogować się w IBO.

Staramy się Państwu pomóc i ułatwić rejestrację, dlatego stworzyliśmy przewodnik. W nim krok po kroku wyjaśniamy, jak w najłatwiejszy sposób zostać naszym użytkownikiem!

Pobierz przewodnik

 

W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt:

Wodociąg Marecki, ul. Żeromskiego 30, 05-270 Marki
Zapraszamy od poniedziałku do czwartku w godz. 8.00-16.00,  w piątek w godz. 8.00-15.00
tel. 22 781 35 32
e-mail: biuro@wodociagmarecki.pl
k.grzebkowski@wodociagmarecki.pl

Zaloguj się już dziś!

Bezpośredni link do IBO: