Wasze zdanie i pomysły na zmiany na stronie

Wasze zdanie i pomysły na zmiany na stronie

Zebraliśmy pierwsze ankiety (ponad 40) w sprawie zmiany naszej strony internetowej. Choć do wysnucia ostatecznych wniosków jeszcze daleka droga (nadal zbieramy odpowiedzi), wyłowiliśmy sugestie, które na pewno weźmiemy pod uwagę przy jej gruntownym odświeżaniu. Oto pierwsze podsumowanie…
{[description]}
Przeczytanie artykułu zajmie Ci 2 minuty

- cieszy nas informacja, że większość z Was uważa, że treści, które publikujemy na stronie Wodociągu Mareckiego są zrozumiałe i „raczej aktualne”. Obiecujemy, że będziemy trzymać dalej rękę na pulsie, starając się rozszerzać zasięg naszych informacji. Jedna z osób wprost zasugerowała, że większy nacisk powinniśmy położyć na media społecznościowe (Facebook) – mamy swój profil na FB, zachęcamy do jego polubienia.

- widać problem z wyszukaniem niektórych informacji. Choć większość z Was w bezpośrednim pytaniu odpowiada, że łatwo je odnaleźć, z ankiety wynika, że część osób ma kłopot z znalezieniem odpowiedniej zakładki. Przykładem jest temat jakości wody. W opisach część osób podkreśla, że nie może znaleźć informacji na ten temat. Tymczasem takie informacje są publikowane (https://www.wodociagmarecki.pl/woda/tabela-twardosci-jakosci-wody) , ale widać, że powinny być lepiej prezentowane na głównej stronie.

- skoro już jesteśmy przy stronie głównej – Waszym zdaniem powinny się tam przede wszystkim znaleźć: aktualności, dane do pogotowia wodociągowego i bramka wejściowa do Internetowego Biura Obsługi Klienta. W jednej z ankiet pojawiła się ciekawa sugestia, by zrobić większe, bardziej widoczne zakładki tematyczne (i w mniejszej liczbie), a dopiero potem wyszczególniać podtematy. Weźmiemy tę sugestię pod uwagę

- część osób podkreśla, że w wirtualnym świecie powinniśmy ułatwić nawigację też w realnym. Innymi słowy – mieszkańcy Marek chcą wiedzieć, jak się poruszać po biurze wodociągu (np. stworzyć przewodnik lub zamieścić mapkę) i z kim konkretnie rozmawiać w danej sprawie. Zbliża dobry moment, bo latem otworzymy nowy punkt obsługi klienta.

- część osób twierdzi, że powinniśmy dodać poradnik, jak czytać i regulować faktury. Faktycznie, czasami jest to niełatwe zadanie. Dlatego przygotowujemy się do wdrożenia „Przyjaznej faktury” – tej, którą otrzymacie do skrzynek pocztowych lub na konto internetowe. Większość z Was jest także zdania, że powinniśmy utworzyć sekcję z najbardziej powtarzającymi się pytaniami i odpowiedziami (Q&A).
- w zasadzie wszyscy ankietowani są zgodni, że powinniśmy położyć nacisk na edukację ekologiczną i edukacje dla dzieci. Praktycznie każda osoba zaangażowała się w udzielenie odpowiedzi na to pytanie. To znaczy, że tematyka jest bardzo ważna
- wiele osób uważa, że w niedostateczny sposób informujemy o wymianie wodomierzy. Jak pewnie zauważyliście, nie czekając na końcowe wyniki ankiety, już poprawiliśmy komunikację na ten temat. Informacje o wymianie wodomierzy są publikowane zarówno na stronie Wodociągu Mareckiego (i jego FB), a także na stronie urzędu miasta.
- na koniec jeszcze jeden wniosek, że wielu z was dopiero wypełniając ankietę dowiedziało się o istnieniu naszej strony, dlatego postaramy się jeszcze bardziej promować, aby większość markowian odwiedzała ją nie tylko z potrzeby, ale i z ciekawości.

Nadal czekamy na Państwa sugestie. Ankietę można pobrać z naszej strony internetowej (LINK TUTAJ), wypełnić drogą elektroniczną i przesłać e-mailem na adres a.soloninko@wodociagmarecki.pl Można też ją sobie wydrukować, wypełnić w tradycyjny sposób i przesłać (bądź przywieźć) na adres: Wodociąg Marecki 05-270 Marki ul. Żeromskiego 30.
Data publikacji: 15.03.2017

« wstecz | w górę