Fundusze Europejskie

Częściowo otwieramy biuro Wodociągu Mareckiego

Częściowo otwieramy biuro Wodociągu Mareckiego

Od 14.05.2020 zaczniemy z powrotem bezpośrednio przyjmować płatności w Kasie. Pojawi się także możliwość osobistego złożenia wniosków do specjalnych pojemników przed wejściem.
Przeczytanie artykułu zajmie Ci 2 minuty

Szanowni Klienci! Wodociąg Marecki dołącza do grona instytucji, które stopniowo wracają do standardowej obsługi klienta. Od 14 maja, w naszym biurze przy ul. Żeromskiego 30 będzie można regulować płatności w kasie. To wszystko – przy zachowaniu dotychczasowego reżimu sanitarnego.

Ze względu na Państwa i nasze bezpieczeństwo wszystkie osoby, które nas odwiedzą, muszą posiadać środki ochrony osłaniające nos i usta.

Szanowny Kliencie! Zanim skorzystasz z Biura Obsługi Klienta/Kasy, pamiętaj:

-  użyj płynu do dezynfekcji, który znajduje się tuż przy wejściu,

-  w sali obsługi klienta mogą przebywać maksymalnie trzy osoby,

-  gdy w sali klientów jest troje, prosimy o zaczekanie przed wejściem do budynku,

-  jednocześnie prosimy o zachowanie właściwej odległości (minimum 2 m.) między osobami oczekującymi na załatwienie sprawy,

- abyś posiadał środki ochrony zasłaniające usta i nos

Z myślą o Państwa bezpieczeństwie zmieniamy się!

W miejscu bezpośredniej obsługi mieszkańców, wprowadziliśmy dodatkowe osłony, a komunikacja odbywa się za pomocą interkomu.

KASA jest czynna 5 dni w tygodniu!

Przypominamy, że przyjmujemy płatności od poniedziałku do czwartku od 8.00 do 15.00, zaś w piątek – od 8.00 do 14.00.

Bezpośrednio przy stanowisku kasowym może przebywać tylko jedna osoba.

Przyjmujemy wnioski i podania

Do tej pory przyjmowaliśmy Państwa wnioski i podania za pośrednictwem poczty lub kuriera. Od 14 maja, będzie można dostarczyć je osobiście.

Chcesz złożyć dokumenty. Nic prostszego! Ze względu na Państwa bezpieczeństwo jest przeznaczone do tego specjalne miejsce!

Przed wejściem do biura znajduje się niebieski pojemnik, do którego należy złożyć niezbędne dokumenty. Ich rozpatrywanie rozpocznie się po 48-godzinnej kwarantannie. By sprawnie załatwić Państwa sprawę, prosimy o złożenie kompletu niezbędnych dokumentów we wspólnym opakowaniu.

Przypominamy, że cały czas nasi klienci mogą się z nami kontaktować telefonicznie i elektronicznie:

  • elektronicznie - adres e-mail: bok@wodociagmarecki.pl
  • telefonicznie: centrala (22) 781-35-32, (22) 771-46-93

Awarie dotyczące funkcjonowania sieci wodociągowej i kanalizacyjnej prosimy zgłaszać całodobowo pod numerem 606 908 708.

Liczmy na Państwa wyrozumiałość. Z uwagi na kluczowy dla Marek charakter działalności naszego przedsiębiorstwa (dostawa wody, odprowadzenie ścieków) w czasie pandemii musimy działać bardzo ostrożnie.

 

 

 

Dziękujemy za współpracę i wyrozumiałość!

Data publikacji: 13.05.2020