Elektronika zamiast papieru

Elektronika zamiast papieru

Z Internetowego Biura Obsługi Klienta korzysta już 2200 abonentów. Przez rok przybyło nam 600 nowych użytkowników. Dziękujemy i zapraszamy tych, którzy jeszcze nie stosują tego bezpłatnego i wygodnego rozwiązania!
fot. Pixabay
fot. Pixabay
Przeczytanie artykułu zajmie Ci 1 minutę

Pani Paulina ze Strugi w grudniu została 2200 użytkownikiem Internetowego Biura Obsługi Klienta (IBO). W Nowym Roku nie musi zaglądać do tradycyjnej skrzynki pocztowej – faktura przyjdzie na jej konto poczty elektronicznej. Nie musi też dzwonić do siedziby Wodociągu, by podawać stan licznika lub podlicznika – wystarczy, że zaloguje się do IBO i prześle te dane elektronicznie. Może też, siedząc wygodnie w domowych zaciszu, sprawdzić rozliczenia oraz zużycie wody i ścieków. Nasza klientka nie tylko otrzymała bezpłatne e-narzędzie, ale chroni też środowisko – co miesiąc zużywamy bowiem mniej kopert i papieru na wydruki faktur.

- W 2018 r. do IBO dołączyło 400 abonentów. W ubiegłym roku – już 600. Liczymy na utrzymanie dodatniej dynamiki również w tym roku. Wierzymy, że pod koniec 2020 r. liczba użytkowników IBO zbliży się do 3 tys. Jest to przecież bardzo wygodne, bezpłatne narzędzie – informują przedstawiciele Wodociągu Mareckiego.

Zapraszamy te osoby, które jeszcze nie korzystają z IBO, by dołączyły do coraz większego grona użytkowników. Jak to zrobić? To proste – przeczytaj o tym TUTAJ

Data publikacji: 02.01.2020

« wstecz | w górę