Fundusze Europejskie

IBO dla zapominalskich

IBO dla zapominalskich

Zapomniałeś swoje hasło do Internetowego Biura Obsługi Klienta (IBO)? Od dziś możesz je samodzielnie zmienić.
Przeczytanie artykułu zajmie Ci 1 minutę

Co raz częściej otrzymujemy od Państwa pytanie o możliwość odblokowania/nadania nowego hasła w Internetowym Biurze Obsługi Klienta (IBO). Ma to prawdopodobnie związek z wprowadzeniem przez nasze miasto nowych deklaracji odpadowych, opartych o zużycie wody. W IBO można bowiem samodzielnie pobrać faktury lub ich zestawienie za 2019 r. (są dołączane do każdej faktury wydanej w 2020 r.). Do tej zmiana hasła była możliwa za pośrednictwem kontaktu z Biurem Obsługi Klienta. Chcąc ułatwić Państwu ścieżkę, uruchomiliśmy możliwość samodzielnego odblokowania hasła do konta IBO.

Jak to zrobić?

  1. Wystarczy wejść na stronę Wodociągu Mareckiego https://www.wodociagmarecki.pl/ i przejść do zakładki IBO (lewy górny róg). Tam ponownie klikamy w ikonkę IBO, wybieramy strefę klienta oraz opcję „nie pamiętam hasła”.
  2. W kolejnym kroku system prosi o podanie numeru ewidencyjnego klienta (można go znaleźć np. w e-mailu z powiadomieniem o fakturze) i adresu a-mail.
  3. Po wpisaniu danych na adres e-mail dostaniemy link do resetowania hasła. Po kliknięciu w wyświetlony link, od razu wpisujemy nowe hasło.

Odświeżyliśmy również wygląd Internetowego Biura Obsługi Klienta – mamy nadzieję, że przypadnie Państwu do gustu.

Przypomnijmy - już ponad 2500 mieszkańców korzysta z IBO, dzięki, któremu można:

- podawać stan licznika i podlicznika,

- kontrolować rachunki i rozliczenia,

- przenalizować zużycie wody.

Zachęcamy do wykorzystania IBO. Jest to narzędzie bezpłatne, proste i wygodne.

 

Więcej na temat jego możliwości w linku  https://www.wodociagmarecki.pl/internetowe-biuro-obslugi

Data publikacji: 01.09.2020