Fundusze Europejskie

Internetowe Biuro Obsługi ma już 1500 użytkowników

Internetowe Biuro Obsługi ma już 1500 użytkowników

Zapraszamy do korzystania z nowoczesnego rozwiązania, dzięki któremu chronimy środowisko.
Przeczytanie artykułu zajmie Ci 1 minutę

Kolejny pułap pokonany. Do internetowego Biuro Obsługi Wodociągu Mareckiego (IBO) zapisał się abonent nr 1500. To Pani Katarzyna, której gratulujemy dobrego wyboru. Z tej okazji przygotowaliśmy torbę z upominkami, która jest do odbioru w naszej siedzibie (Żeromskiego 30).

Zależy nam na promowaniu IBO, bo dzięki temu rozwiązaniu wspólnie chronimy środowisko. Co miesiąc Wodociąg Marecki drukuje tysiące papierowych faktur, które następnie nasi kurierzy rozwożą po mieście. W dobie internetu lepszym rozwiązaniem jest e-faktura. Ale IBO nie ogranicza się jedynie do przesyłania rachunków do klientów. To także (a może przede wszystkim) możliwość: kontroli rozliczeń, przeglądania historii wodomierza, przekazywania odczytów, weryfikowania danych ewidencyjnych czy analizy zużycia wody i ścieków.

Wystarczy tak niewiele, by wspólnie zrobić tak wiele…

Zapraszamy do obejrzenia filmu o IBO – vademecum dla klienta.

https://www.youtube.com/watch?v=nuQ5tf9vj1U&feature=youtu.be

Data publikacji: 19.09.2018