Już 700 klientów korzysta z Internetowego Biura Obsługi

Już 700 klientów korzysta z Internetowego Biura Obsługi

Rozliczenia w formie papierowej to już przeszłość – do takiego wniosku dochodzi coraz więcej interesantów Wodociągu Mareckiego.
Shutterstock
Shutterstock
Przeczytanie artykułu zajmie Ci 2 minuty

Jak na nowo rozwinąć skrót www? Wygoda, wygoda i jeszcze raz wygoda – oczywiście w globalnej sieci internetowej. Docenia to już 700 klientów (przede wszystkim indywidualnych) Wodociągu Mareckiego. Korzystają z Internetowego Biura Obsługi (IBO), które miejska spółka uruchomiła w ubiegłym roku. Mieszkaniec nie musi czekać na listonosza lub gońca z rachunkiem, aby sprawdzać rozliczenia. Wystarczą dostęp do internetu oraz założenie konta w IBO. Paleta rozwiązań, wprowadzonych dzięki e-obsłudze, jest szeroka. IBO daje klientom Wodociągu Mareckiego możliwość:

  • otrzymywania faktur w formie elektronicznej;
  • przekazywania odczytów;
  • przeglądania historii wskazań głównego wodomierza oraz podlicznika;
  • analizy zużycia wody i odprowadzonych ścieków;
  • kontroli rozrachunków i rozliczeń;
  • weryfikacji danych ewidencyjnych.

Jak założyć konto? To bardzo proste.

  1. skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby otrzymać „Formularz akceptacji” (tel. 22 781 35 32, 22 771 46 93 oraz e-mail: k.grzebkowski@wodociagmarecki.pl). Można go otrzymać pocztą, drogą e-mail lub odwiedzając nasze biuro przy ul. Żeromskiego 30. Prosimy Państwa o pierwszy krok, bo na formularzu znajdą się login oraz hasło dla klienta, które są niezbędne do późniejszego zalogowania w systemie.
  2. uzupełnij w formularzu adres e-mail i podpisz;
  3. przekaż podpisany „Odcinek dla Przedsiębiorstwa” (uwaga – dotyczy również klienta indywidualnego) do siedziby Wodociągu Mareckiego - można go złożyć osobiście w Biurze Obsługi Klienta, przesłać pocztą, przekazać inkasentowi lub gońcowi z Wodociągu Mareckiego
  4. „Odcinek dla Klienta” zachowaj dla siebie. Bez niego nie możesz zalogować się w IBO.

Zapraszamy do lektury przewodnika, w którym krok po kroku wyjaśniamy jak w najłatwiejszy sposób zostać naszym użytkownikiem!

https://www.marki.pl/www/pdf_aktualnosci/3032.pdf

Gdyby mieli Państwo dodatkowe pytania, prosimy o kontakt telefoniczny (22) 781 35 32, (22) 771 46 93

Data publikacji: 10.10.2016

« wstecz | w górę