Już 700 klientów korzysta z Internetowego Biura Obsługi
Już 700 klientów korzysta z Internetowego Biura Obsługi
Jak na nowo rozwinąć skrót www? Wygoda, wygoda i jeszcze raz wygoda – oczywiście w globalnej sieci internetowej. Docenia to już 700 klientów (przede wszystkim indywidualnych) Wodociągu Mareckiego. Korzystają z Internetowego Biura Obsługi (IBO), które miejska spółka uruchomiła w ubiegłym roku. Mieszkaniec nie musi czekać na listonosza lub gońca z rachunkiem, aby sprawdzać rozliczenia. Wystarczą dostęp do internetu oraz założenie konta w IBO. Paleta rozwiązań, wprowadzonych dzięki e-obsłudze, jest szeroka. IBO daje klientom Wodociągu Mareckiego możliwość:
- otrzymywania faktur w formie elektronicznej;
- przekazywania odczytów;
- przeglądania historii wskazań głównego wodomierza oraz podlicznika;
- analizy zużycia wody i odprowadzonych ścieków;
- kontroli rozrachunków i rozliczeń;
- weryfikacji danych ewidencyjnych.
Jak założyć konto? To bardzo proste.
- skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby otrzymać „Formularz akceptacji” (tel. 22 781 35 32, 22 771 46 93 oraz e-mail: k.grzebkowski@wodociagmarecki.pl). Można go otrzymać pocztą, drogą e-mail lub odwiedzając nasze biuro przy ul. Żeromskiego 30. Prosimy Państwa o pierwszy krok, bo na formularzu znajdą się login oraz hasło dla klienta, które są niezbędne do późniejszego zalogowania w systemie.
- uzupełnij w formularzu adres e-mail i podpisz;
- przekaż podpisany „Odcinek dla Przedsiębiorstwa” (uwaga – dotyczy również klienta indywidualnego) do siedziby Wodociągu Mareckiego - można go złożyć osobiście w Biurze Obsługi Klienta, przesłać pocztą, przekazać inkasentowi lub gońcowi z Wodociągu Mareckiego
- „Odcinek dla Klienta” zachowaj dla siebie. Bez niego nie możesz zalogować się w IBO.
Zapraszamy do lektury przewodnika, w którym krok po kroku wyjaśniamy jak w najłatwiejszy sposób zostać naszym użytkownikiem!
https://www.marki.pl/www/pdf_aktualnosci/3032.pdf
Gdyby mieli Państwo dodatkowe pytania, prosimy o kontakt telefoniczny (22) 781 35 32, (22) 771 46 93