Mamy już 1400 użytkowników IBO

Mamy już 1400 użytkowników IBO

Powiększa się grono osób korzystających z wygodnego narzędzia rozliczeń z wodociągiem.
{[description]}
Przeczytanie artykułu zajmie Ci 1 minutę

Ponoć w dobie internetu papierowe faktury to przeżytek. W Polsce są jednak wciąż bardzo popularne i pewnie dużo wody w Wiśle upłynie zanim przejdą do lamusa. Próbujemy przyśpieszyć bieg spraw i od 2015 r. Wodociąg Marecki promuje elektroniczną formułę komunikacji z klientem. Jest nią Internetowe Biuro Obsługi Klienta, nazywane w skrócie IBO. Klient może korzystać z wygodnego narzędzia, my zaś chronimy środowisko, ograniczając wydruk papierowych faktur.

Ale IBO to nie tylko faktury w wersji elektronicznej. To także możliwość:
• kontroli rozrachunków i rozliczeń,
• przeglądania historii wskazań wodomierza głównego,
• przeglądania historii wskazań podlicznika,
• przekazywania odczytów,
• analizy zużycia wody i odprowadzonych ścieków,
• weryfikacji danych ewidencyjnych.

Jak stworzyć konto w IBO? To proste.
1. skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby otrzymać "Formularz akceptacji". Formularz można otrzymać pocztą, drogą e-mail lub osobiście przychodząc do WM,
2. uzupełnij w formularzu adres e-mail i podpisz,
3. przekaż podpisany "Odcinek dla Przedsiębiorstwa" do siedziby Wodociągu Mareckiego - można go złożyć osobiście w Biurze Obsługi Klienta, przesłać pocztą, przekazać inkasentowi lub gońcowi z Wodociągu Mareckiego,
4. "Odcinek dla Klienta" zachowaj dla siebie. Bez niego nie możesz zalogować się w IBO.

Zapraszamy do obejrzenia filmu o IBO na portalu YouTube - Kliknij TUTAJ

W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt:
Wodociąg Marecki, ul. Żeromskiego 30, 05-270 Marki
Zapraszamy od poniedziałku do czwartku w godz. 8.00-16.00,  w piątek w godz. 8.00-15.00
tel. 22 781 35 32
e-mail: biuro@wodociagmarecki.pl
k.grzebkowski@wodociagmarecki.pl

Data publikacji: 29.06.2018

« wstecz | w górę