Fundusze Europejskie

1300 użytkowników Internetowego Biura Obsługi

1300 użytkowników Internetowego Biura Obsługi

Dziękujemy tym wszystkim, którzy – korzystając z wygodnego narzędzia - pomagają nam chronić środowisko.

Co miesiąc drukarki Wodociągu Mareckiego opuszczają tysiące faktur, które następnie roznoszą nasi kurierzy. Część naszych użytkowników zdecydowała się na formę elektroniczną i za to im serdecznie dziękujemy. Dzięki temu chronimy przyrodę zmniejszając zużycie papieru. Miło nam poinformować, że do grona użytkowników internetowego biura obsługi klienta przystąpiła osoba nr 1300.

Przypomnijmy:

Internetowe Biuro Obsługi pozwala na:
- otrzymywanie faktur w formie elektronicznej,
- kontrolę rozrachunków i rozliczeń,
- przeglądanie historii wskazań wodomierza,
- przekazywanie odczytów,
- analizę zużycia wody i odprowadzonych ścieków,
- weryfikowanie danych ewidencyjnych.

Jak stworzyć konto w IBO? To nieskomplikowane:
1. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta (k.grzebkowski@wodociagmarecki.pl, tel. 22 781-35-32), aby otrzymać „Formularz akceptacji”. Formularz można otrzymać pocztą, drogą e-mail lub osobiście przychodząc do Wodociągu Mareckiego,
- uzupełnij w formularzu adres e-mail i podpisz,
- przekaż podpisany „Odcinek dla Przedsiębiorstwa” do siedziby Wodociągu Mareckiego - można go złożyć osobiście w Biurze Obsługi Klienta (Żeromskiego 30), przesłać pocztą, przekazać inkasentowi lub gońcowi z Wodociągu Mareckiego,
- „Odcinek dla Klienta” zachowaj dla siebie. Bez niego nie możesz zalogować się w IBO.

W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt:
Wodociąg Marecki, ul. Żeromskiego 30, 05-270 Marki, Tel.: (22) 781-35-32
Zapraszamy od poniedziałku do czwartku w godz. 8.00-16.00, w piątek w godz. 8.00-15.00

Zachęcamy tych, którzy jeszcze nie widzieli, do obejrzenia filmu o IBO - Zobacz

Data publikacji: 07.03.2018