Bez żalu pożegnali się z papierem

Bez żalu pożegnali się z papierem

Nasze Internetowe Biuro Obsługi Klienta ma już 1700 użytkowników. Dziękujemy!
{[description]}
Przeczytanie artykułu zajmie Ci 1 minutę

Nasi klienci dysponują wygodnym rozwiązaniem, my zaś możemy chronić środowisko, drukując mniej papierowych faktur. Mowa oczywiście o IBO, czyli Internetowym Biurze Obsługi Klienta, które znajdziecie pod adresem https://ibo.wodociagmarecki.pl/ W lutym do grona użytkowników dołączyła osoba nr 1700. Wszystkim serdecznie dziękujemy!

- W ubiegłym roku IBO zyskało 400 nowych użytkowników. Liczymy, że w tym roku ta liczba będzie znacznie większa – mówi Krzysztof Grzebkowski z Wodociągu Mareckiego.

Docenili oni zalety tego rozwiązania. IBO pozwala na otrzymywanie faktur w formie elektronicznej, kontrolę rozrachunków i rozliczeń, przeglądanie historii wskazań wodomierza, przekazywanie odczytów i analizę zużycia wody i odprowadzonych ścieków.


Jak stworzyć konto w IBO?
1. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta (k.grzebkowski@wodociagmarecki.pl, tel. 22 120-28-41), aby otrzymać „Formularz akceptacji”. Formularz można otrzymać pocztą, drogą e-mail lub osobiście przychodząc do Wodociągu Mareckiego. Prosimy o podanie adresu miejsca poboru wody,
- uzupełnij w formularzu adres e-mail i podpisz,
- przekaż podpisany „Odcinek dla Przedsiębiorstwa” do siedziby Wodociągu Mareckiego - można go złożyć osobiście w Biurze Obsługi Klienta (Żeromskiego 30), przesłać pocztą, przekazać inkasentowi lub gońcowi z Wodociągu Mareckiego,
- „Odcinek dla Klienta” zachowaj dla siebie. Bez niego nie możesz zalogować się w IBO.

W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt:

Wodociąg Marecki, ul. Żeromskiego 30, 05-270 Marki, Tel.: (22) 120-28-41.
Zapraszamy od poniedziałku do czwartku w godz. 8.00-16.00, w piątek w godz. 8.00-15.00

Zachęcamy tych, którzy jeszcze nie widzieli, do obejrzenia filmu o IBO

Kliknij TUTAJ

Data publikacji: 07.02.2019

« wstecz | w górę