Biuro Obsługi Klienta będzie nieczynne od 13.03.2020 r. do 25.03.2020 r.

Biuro Obsługi Klienta będzie nieczynne od 13.03.2020 r. do 25.03.2020 r.

Obsługa klientów w Wodociągu Mareckim – działania prewencyjne
{[description]}
Przeczytanie artykułu zajmie Ci 1 minutę

 

Wodociąg Marecki Sp. z o.o. informuje, iż w trosce o zdrowie naszych klientów oraz pracowników, w związku z sytuacją epidemiologiczną i zaleceniami służb sanitarnych, uprzejmie informujemy, że Biuro Obsługi Klienta będzie nieczynne od 13.03.2020 r. do odwołania

Prosimy również o dokonywanie opłat za rachunki za pośrednictwem banku, poczty, drogą elektroniczną itp.  Kasa w tych dniach również będzie nieczynna.

Pozostajemy z naszymi klientami w kontakcie:

  • telefoniczny:  centrala (22) 781-35-32, (22) 771-46-93

drogą elektroniczną - adres e-mail: biuro@wodociagmarecki.pl

Pragniemy również poinformować, że powyższa sytuacja nie wpłynie na zapewnienie ciągłości dostaw wody.

Przepraszamy za powstałe utrudnienia i dziękujemy za wyrozumiałość.

Data publikacji: 13.03.2020

« wstecz | w górę