Fundusze Europejskie

Obsługa klientów w Wodociągu Mareckim – działania prewencyjne

Obsługa klientów w Wodociągu Mareckim – działania prewencyjne

W trosce o zdrowie naszych klientów oraz pracowników, w związku z sytuacją epidemiologiczną i zaleceniami służb sanitarnych, zwracamy się z uprzejmą prośbą, jeśli oczywiście jest to możliwe o ograniczenie wizyt w Wodociągu Mareckim i załatwianie wyłącznie najpilniejszych kwestii.

Apelujemy, aby w przypadku konieczności załatwienia sprawy w Wodociągu Mareckim skorzystać z możliwości ich zrealizowania drogą elektroniczną lub telefoniczną.


Prosimy w miarę możliwości o regulowanie należności poprzez przelewy elektroniczne.

Telefony kontaktowe: 22 771 46 93, 22 781 35 32,

adres e-mail: biuro@wodociagmarecki.pl

Z góry dziękujemy za wyrozumiałość i współpracę.

Data publikacji: 12.03.2020