Mamy już ponad 1200 użytkowników IBO

Mamy już ponad 1200 użytkowników IBO

Grono osób, które dzięki internetowi chcą wspólnie z nami chronić środowisko, rośnie. Dziękujemy!
Zamiast drukować fakturę możemy wysłać elektronicznie.
Zamiast drukować fakturę możemy wysłać elektronicznie.
Przeczytanie artykułu zajmie Ci 1 minutę

Pamiętacie nasz niedawny film o Internetowym Biurze Obsługi Klienta? Zachęcaliśmy w nim do porzucenia papierowych faktur i przejście na wygodną elektroniczną formę rozliczeń. Co miesiąc drukujemy tysiące faktur, które później nasz kurier rozwozi po mieście. Moglibyśmy zaoszczędzić setki kilogramów papieru, gdybyśmy wszyscy korzystali z IBO. Dziś cieszymy się z tego, że mamy już 1200 użytkowników tego wygodnego narzędzia. Zapraszamy kolejnych!

Internetowe Biuro Obsługi pozwala na:
- otrzymywanie faktur w formie elektronicznej,
- kontrolę rozrachunków i rozliczeń,
- przeglądanie historii wskazań wodomierza,
- przekazywanie odczytów,
- analizę zużycia wody i odprowadzonych ścieków,
- weryfikowanie danych ewidencyjnych.

Jak stworzyć konto w IBO? To nieskomplikowane:
1. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta (k.grzebkowski@wodociagmarecki.pl, tel. 22 781-35-32), aby otrzymać „Formularz akceptacji”. Formularz można otrzymać pocztą, drogą e-mail lub osobiście przychodząc do Wodociągu Mareckiego,
- uzupełnij w formularzu adres e-mail i podpisz,
- przekaż podpisany „Odcinek dla Przedsiębiorstwa” do siedziby Wodociągu Mareckiego - można go złożyć osobiście w Biurze Obsługi Klienta (Żeromskiego 30), przesłać pocztą, przekazać inkasentowi lub gońcowi z Wodociągu Mareckiego,
- „Odcinek dla Klienta” zachowaj dla siebie. Bez niego nie możesz zalogować się w IBO.

W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt:
Wodociąg Marecki, ul. Żeromskiego 30, 05-270 Marki, Tel.: (22) 781-35-32
Zapraszamy od poniedziałku do czwartku w godz. 8.00-16.00, w piątek w godz. 8.00-15.00

Zachęcamy tych, którzy jeszcze nie widzieli, do obejrzenia filmu o IBO

Kliknij TUTAJ

Data publikacji: 04.01.2018

« wstecz | w górę