Ponad 1900 klientów korzysta już z e-faktury

Ponad 1900 klientów korzysta już z e-faktury

Wygodne narzędzie, które możemy założyć bez wychodzenia z domu. Mowa o Internetowym Biurze Obsługi (IBO) Klienta Wodociągu Mareckiego. Grono jego użytkowników zbliża się do kolejnego ważnego pułapu.
{[description]}
Przeczytanie artykułu zajmie Ci 1 minutę

W ubiegłym tygodniu do IBO dołączył klient nr 1900. Dziękujemy wszystkim osobom, które zdecydowały się na ten krok. Wspólnie chronimy środowisko, drukując mniej papierowych faktur. Użytkownik IBO otrzymuje bowiem taki dokument w formie elektronicznej. Ale IBO to przede wszystkim wygodne narzędzie. Pozwala m.in na: kontrolę rozrachunków i rozliczeń, przeglądanie historii wskazań wodomierza głównego i podlicznika, przekazywanie odczytów oraz analizę zużycia wody i odprowadzonych ścieków.

Więcej o IBO w naszym filmie

Jak założyć IBO? To proste.  Można to zrobić bez wychodzenia z domu. Przygotowaliśmy dla Państwa ŚCIĄGAWKĘ.

Wiele wskazuje na to, że już niedługo przekroczymy pułap 2000 użytkowników. Dla osoby z nr 2000 przygotowaliśmy zestaw gadżetów promocyjnych naszej spółki.

Data publikacji: 28.06.2019

« wstecz | w górę