Zostaliśmy w domu? Sięgnijmy po IBO
Zostaliśmy w domu? Sięgnijmy po IBO
![{[description]}](https://www.wodociagmarecki.pl/uploads/modules/articles/thumbs/150_150_crop_q0_brak_obrazka_4bd142c7ec6962f8546e.png)
Część z Was pozostała w domach. I dobrze, bo z powodu sytuacji epidemiologicznej są to trudne tygodnie. Ale, wbrew pozorom, to czas, kiedy możemy (wirtualnie) załatwić sprawy, które ułatwią codzienne życie. I my mamy taką dla Was propozycję. Do Waszej dyspozycji jest Internetowe Biuro Obsługi Klienta (IBO). Dzięki niemu otrzymacie faktury w formie elektronicznej (powiadomienia przychodzą na e-maila), skontrolujecie poziom zużycia wody, zgłosicie stan licznika i podlicznika. Z tego bezpłatnego rozwiązania korzysta już ponad 2300 naszych abonentów. Dołączcie do ich grona – tym bardziej, że założenie IBO jest proste.
Pierwszym krokiem jest skontaktowanie się z Biurem Obsługi Klienta Wodociągu Mareckiego ( a.ablewski@wodociagmarecki.pl ).
Następnie otrzymacie formularz akceptacji (także drogą e-mailową). Po wypełnieniu tego formularza odeślijcie go z powrotem do Wodociągu Mareckiego - to może być skan lub zdjęcie. PAMIĘTAJCIE - trzeba zachować sobie „Odcinek do klienta” – bez niego nie będzie można się logować. I to wszystko.
Uzyskujemy nie tylko wygodne narzędzie. Razem chronimy środowisko, drukując mniej papierowych faktur.
#zostanwdomu #miastomarki #ibo #wodociag
Poniżej link do pełnej informacji na stronie: