Fundusze Europejskie

Zostaliśmy w domu? Sięgnijmy po IBO

Zostaliśmy w domu? Sięgnijmy po IBO

Internetowe Biuro Obsługi Klienta wirtualnie zaprasza. Zapiszecie się do niego bez wychodzenia z domu.

Część z Was pozostała w domach. I dobrze, bo z powodu sytuacji epidemiologicznej są to trudne tygodnie. Ale, wbrew pozorom, to czas, kiedy możemy (wirtualnie) załatwić sprawy, które ułatwią codzienne życie. I my mamy taką dla Was propozycję. Do Waszej dyspozycji jest Internetowe Biuro Obsługi Klienta (IBO). Dzięki niemu otrzymacie faktury w formie elektronicznej (powiadomienia przychodzą na e-maila), skontrolujecie poziom zużycia wody, zgłosicie stan licznika i podlicznika. Z tego bezpłatnego rozwiązania korzysta już ponad 2300 naszych abonentów. Dołączcie do ich grona – tym bardziej, że założenie IBO jest proste.

Pierwszym krokiem jest skontaktowanie się z Biurem Obsługi Klienta Wodociągu Mareckiego (k.grzebkowski@wodociagmarecki.pl).

Następnie otrzymacie formularz akceptacji (także drogą e-mailową). Po wypełnieniu tego formularza odeślijcie go z powrotem do Wodociągu Mareckiego - to może być skan lub zdjęcie. PAMIĘTAJCIE - trzeba zachować sobie „Odcinek do klienta” – bez niego nie będzie można się logować. I to wszystko.

Uzyskujemy nie tylko wygodne narzędzie. Razem chronimy środowisko, drukując mniej papierowych faktur.

#zostanwdomu #miastomarki #ibo #wodociag

Poniżej link do pełnej informacji na stronie:

https://www.wodociagmarecki.pl/internetowe-biuro-obslugi

Data publikacji: 19.03.2020