Fundusze Europejskie

Przyśpieszenie IBO

Przyśpieszenie IBO

Wystarczył miesiąc, by dołączyło do nas 100 nowych abonentów
Przeczytanie artykułu zajmie Ci 1 minutę

Na początku sierpnia informowaliśmy, że nasze Internetowe Biuro Obsługi Klienta (IBO) ma już 2500 abonentów. Szybko musimy zweryfikować tę liczbę. W ciągu miesiąca przybyło nam 100 nowych użytkowników. Obecnie z IBO korzysta już 2600 osób, a my wierzymy, że przy takiej dynamice pod koniec roku zbliżymy się do progu 3000 użytkowników.

IBO jest wygodnym narzędziem. Ostatnio przekonują się o tym ci, którzy składają do urzędu miasta nowe deklaracje odpadowe. Opłata za śmieci jest obecnie związana z poziomem zużycia wody. A gdzie to sprawdzić? Najszybciej właśnie w IBO. To tu można odnaleźć faktury z poprzednich okresów, to tu dołączane jest zaświadczenie o całorocznym zużyciu wody. Na pewno IBO pomogło też odświeżenie wyglądu strony oraz wprowadzenie ułatwienia w zmienianiu hasła dostępu.

Zapraszamy zatem kolejnych użytkowników IBO – zarówno mieszkańców z dłuższym stażem, jak i tych, którzy wprowadzają się do naszego miasta. Nasze internetowe biuro jest bezpłatne i umożliwia ponadto:

- otrzymywanie faktur w formie elektronicznej (powiadomienie o fakturze jest wysyłane do klienta w ciągu 24 h od jej wystawienia)

- przekazywanie odczytu wodomierza głównego i podlicznika

- weryfikację danych ewidencyjnych

Jaka założyć IBO? Więcej na ten temat na stronie https://www.wodociagmarecki.pl/internetowe-biuro-obslugi

Data publikacji: 25.09.2020