Fundusze Europejskie

Jak załatwić sprawy w Wodociągu Mareckim

Jak załatwić sprawy w Wodociągu Mareckim

Poradnik dla klientów na czas epidemii koronawirusa

Sytuacja epidemiologiczna spowodowała, że bardzo wiele instytucji nie prowadzi obecnie bezpośredniej obsługi klienta. Podobnie jest w Wodociągu Mareckim, który nieprzerwanie dostarcza uzdatnioną wodę i odbiera ścieki komunalne. Z uwagi na realizację tych dwóch bardzo ważnych celów społecznych, w trosce o zdrowie naszych klientów oraz pracowników, wprowadziliśmy niezbędne ograniczenia. Nadal jednak pracujemy. Z myślą o klientach przedstawiamy szereg rozwiązań, które pomogą zdalnie załatwić różne sprawy.  

BIURO OBSŁUGI KLIENTA

Do odwołania nie ma możliwości załatwienia tych spraw, które wymagałyby osobistej wizyty w siedzibie spółki. Nie ma także możliwości regulowania płatności w kasie. Prosimy o ich realizację za pośrednictwem bankowości elektronicznej, tradycyjnej lub poczty. Cały czas nasi klienci mogą się z nami kontaktować:

Zachęcamy także do skorzystania z Internetowego Biura Obsługi Klienta (IBO). Można się zapisać do niego bez wychodzenia z domu.  Wszelkie szczegółowe informacje dostępne na stronie pod adresem:

https://www.wodociagmarecki.pl/zostalismy-w-domu-siegnijmy-po-ibo

Rozliczenia / windykacja / wyjaśnienia faktur
W sprawach dotyczących rozliczeń finansowych, wyjaśnień dotyczących wystawionych faktur, windykacji należy kontaktować się telefonicznie lub drogą elektroniczną na adres biuro@wodociagmarecki.pl .

Podpisywanie umów na dostawę wody i odbiór ścieków.
Wymagane dokumenty do podpisania umów należy przesłać za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A. lub elektronicznie na adres biuro@wodociagmarecki.pl . Po weryfikacji dokumentów zostanie przygotowana i przesłana Państwu umowa / umowy, które należy podpisać i odesłać za pośrednictwem Poczty Polskiej  lub kurierem na adres ul. Żeromskiego 30, 05-270 Marki.

DZIAŁ TECHNICZNY

  1. Składanie wniosków oraz wydawanie warunków technicznych o realizacji przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych.

Wnioski można przekazywać do spółki drogą elektroniczną na adres biuro@wodociagmarecki.pl albo za pośrednictwem Poczty Polskiej lub kurierem na adres ul. Żeromskiego 30, 05-270 Marki.

Warunki techniczne będą wysyłane w formie elektronicznej na wskazany adres mailowy lub w formie pisemnej za pośrednictwem Poczty Polskiej.

  1. Uzgadnianie dokumentacji projektowej.

Dokumentację do uzgodnienia należy wysyłać za pośrednictwem Poczty Polskiej lub kurierem na adres ul. Żeromskiego 30, 05-270 Marki.

Uwagi do projektów będą wysyłane w formie elektronicznej na wskazany adres mailowy lub w formie pisemnej za pośrednictwem Poczty Polskiej.

Uzgodniona dokumentacja techniczna będzie wysyłana za pośrednictwem Poczty Polskiej lub kurierem.

  1. Wnioski o wydanie dzienniczka budowy i wystawianie dzienniczka budowy.

Wnioski o wydanie dzienniczka budowy wraz z zatwierdzoną dokumentacją można przekazywać do spółki za pośrednictwem Poczty Polskiej lub kurierem na adres ul. Żeromskiego 30, 05-270 Marki.

Dzienniczki budowy będą wysyłane w formie elektronicznej na wskazany adres mailowy lub w formie pisemnej za pośrednictwem Poczty Polskiej.

  1. Pełnienie nadzoru technicznego w czasie realizacji przyłączy.

Inspektor nadzoru wykonuje nadzór w terenie na dotychczasowych zasadach. Po odbiorze dokumentu, w tym protokół odbioru technicznego przyłącza, są wysyłane do inwestora drogą elektroniczną lub za pośrednictwem Poczty Polskiej.

DZIAŁ INWESTYCJI

Informacja dla mieszkańców czekających na możliwość podłączenia do naszych nowo wybudowanych sieci, w tym do zlokalizowanych na działkach prywatnych przydomowych przepompowni ścieków:

 - Z uwagi na ograniczenie czynności PINB praktycznie jedynie do reakcji na katastrofy budowlane (komunikat http://www.bip.powiat-wolominski.pl/index.php?cmd=zawartosc&opt=pokaz&id=2107) Wodociąg Marecki obecnie nie ma możliwości uzyskania pozwoleń na eksploatację tych sieci, a zatem nie jest możliwe wydawanie warunków podłączenia.  Będziemy Państwa informować, jak tylko uzyskamy takie pozwolenia.

DZIAŁ MARKETINGU I PROMOCJI

Zapytania dotyczące aktualnych konkursów, realizowanych zadań promocyjnych czy kwestii marketingowych prosimy przesyłać na adres: a.soloninko@wodociagmarecki.pl

DZIAŁ EKSPLOATACJI

Obecnie wstrzymana została wymiana wodomierzy. Prowadzimy dotychczasowe działania serwisowe - usuwamy zatory z sieci kanalizacyjnej i pompowni przydomowych.

POGOTOWIE WODOCIĄGOWE 

Awarie dotyczące funkcjonowania sieci wodociągowej i kanalizacyjnej prosimy zgłaszać całodobowo pod numerem: 606 908 708

Pragniemy również poinformować, że powyższa sytuacja nie powinna wpłynąć na zapewnienie ciągłości dostaw wody.

W przypadku wystąpienia lokalnych awarii będziemy dynamicznie reagować w celu jak najszybszego przywracania dostawy usług.

Przepraszamy za powstałe utrudnienia i dziękujemy za wyrozumiałość.

 

Data publikacji: 25.03.2020