Jak załatwić sprawy w Wodociągu Mareckim

Jak załatwić sprawy w Wodociągu Mareckim

Poradnik dla klientów na czas epidemii koronawirusa
{[description]}
Przeczytanie artykułu zajmie Ci 4 minuty

Aklutalizacja z dn. 13.05.2020r.

Sytuacja epidemiologiczna spowodowała, że bardzo wiele instytucji nie prowadzi obecnie bezpośredniej obsługi klienta. Podobnie jest w Wodociągu Mareckim, który nieprzerwanie dostarcza uzdatnioną wodę i odbiera ścieki komunalne. Z uwagi na realizację tych dwóch bardzo ważnych celów społecznych, w trosce o zdrowie naszych klientów oraz pracowników, wprowadziliśmy niezbędne ograniczenia. Nadal jednak pracujemy. Z myślą o klientach przedstawiamy szereg rozwiązań, które pomogą zdalnie załatwić różne sprawy.  

BIURO OBSŁUGI KLIENTA

Szanowny Kliencie! Zanim skorzystasz z Biura Obsługi Klienta/Kasy, pamiętaj:

-  użyj płynu do dezynfekcji, który znajduje się tuż przy wejściu,

-  w sali obsługi klienta mogą przebywać maksymalnie trzy osoby,

-  gdy w sali klientów jest troje, prosimy o zaczekanie przed wejściem do budynku,

-  jednocześnie prosimy o zachowanie właściwej odległości (minimum 2 m.) między osobami oczekującymi na załatwienie sprawy,

- abyś posiadał środki ochrony zasłaniające usta i nos

Z myślą o Państwa bezpieczeństwie zmieniamy się!

W miejscu bezpośredniej obsługi mieszkańców, wprowadziliśmy dodatkowe osłony, a komunikacja odbywa się za pomocą interkomu.

KASA jest czynna 5 dni w tygodniu!

Przypominamy, że przyjmujemy płatności od poniedziałku do czwartku od 8.00 do 15.00, zaś w piątek – od 8.00 do 14.00.

Bezpośrednio przy stanowisku kasowym może przebywać tylko jedna osoba.

Przyjmujemy wnioski i podania

Do tej pory przyjmowaliśmy Państwa wnioski i podania za pośrednictwem poczty lub kuriera. Od 14 maja będzie można dostarczyć je osobiście.

Chcesz złożyć dokumenty. Nic prostszego! Ze względu na Państwa bezpieczeństwo jest przeznaczone do tego specjalne miejsce!

Przed wejściem do biura znajduje się niebieski pojemnik, do którego należy złożyć niezbędne dokumenty. Ich rozpatrywanie rozpocznie się po 48-godzinnej kwarantannie. By sprawnie załatwić Państwa sprawę, prosimy o złożenie kompletu niezbędnych dokumentów we wspólnym opakowaniu.

Do odwołania nie ma możliwości załatwienia tych innych spraw, za wyjątkiem płatności, czy złożenia dokumentów, które wymagałyby osobistej wizyty w siedzibie spółki. 

Płatności można też realizować za pośrednictwem bankowości elektronicznej, tradycyjnej lub poczty. Cały czas nasi klienci mogą się z nami kontaktować:

  • telefonicznie: centrala (22) 781-35-32, (22) 771-46-93
  • elektronicznie - adres e-mail: bok@wodociagmarecki.pl

Zachęcamy także do skorzystania z Internetowego Biura Obsługi Klienta (IBO). Można się zapisać do niego bez wychodzenia z domu.  Wszelkie szczegółowe informacje dostępne na stronie pod adresem:

https://www.wodociagmarecki.pl/zostalismy-w-domu-siegnijmy-po-ibo

Rozliczenia / windykacja / wyjaśnienia faktur
W sprawach dotyczących rozliczeń finansowych, wyjaśnień dotyczących wystawionych faktur, windykacji mogą Państwo kontaktować się telefonicznie lub drogą elektroniczną na adres biuro@wodociagmarecki.pl .

Podpisywanie umów na dostawę wody i odbiór ścieków.
Wymagane dokumenty do podpisania umów należy przesłać za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A. lub elektronicznie na adres biuro@wodociagmarecki.pl

Można też zostawić dokumenty w niebieskim pojemniku przed wejściem do siedzby biura WM. Gdy zosatwią Państwo przy dokumentach swój adres e-mail, otrzymają Państwo potwierdzenie przyjęcia dokumentów po ich kwarantannie.

Po weryfikacji dokumentów zostanie przygotowana i przesłana Państwu umowa / umowy, które należy podpisać i odesłać za pośrednictwem Poczty Polskiej  lub kurierem na adres ul. Żeromskiego 30, 05-270 Marki.

DZIAŁ TECHNICZNY

  1. Składanie wniosków oraz wydawanie warunków technicznych o realizacji przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych.

Wnioski można przekazywać do spółki drogą elektroniczną na adres biuro@wodociagmarecki.pl albo za pośrednictwem Poczty Polskiej lub kurierem na adres ul. Żeromskiego 30, 05-270 Marki.

Warunki techniczne będą wysyłane w formie elektronicznej na wskazany adres mailowy lub w formie pisemnej za pośrednictwem Poczty Polskiej.

  1. Uzgadnianie dokumentacji projektowej.

Dokumentację do uzgodnienia należy wysyłać za pośrednictwem Poczty Polskiej lub kurierem na adres ul. Żeromskiego 30, 05-270 Marki.

Uwagi do projektów będą wysyłane w formie elektronicznej na wskazany adres mailowy lub w formie pisemnej za pośrednictwem Poczty Polskiej.

Uzgodniona dokumentacja techniczna będzie wysyłana za pośrednictwem Poczty Polskiej lub kurierem.

  1. Wnioski o wydanie dzienniczka budowy i wystawianie dzienniczka budowy.

Wnioski o wydanie dzienniczka budowy wraz z zatwierdzoną dokumentacją można przekazywać do spółki za pośrednictwem Poczty Polskiej lub kurierem na adres ul. Żeromskiego 30, 05-270 Marki.

Dzienniczki budowy będą wysyłane w formie elektronicznej na wskazany adres mailowy lub w formie pisemnej za pośrednictwem Poczty Polskiej.

  1. Pełnienie nadzoru technicznego w czasie realizacji przyłączy.

Inspektor nadzoru wykonuje nadzór w terenie na dotychczasowych zasadach. Po odbiorze dokumentu, w tym protokół odbioru technicznego przyłącza, są wysyłane do inwestora drogą elektroniczną lub za pośrednictwem Poczty Polskiej.

DZIAŁ INWESTYCJI

Informacja dla mieszkańców czekających na możliwość podłączenia do naszych nowo wybudowanych sieci, w tym do zlokalizowanych na działkach prywatnych przydomowych przepompowni ścieków:

 - Z uwagi na ograniczenie czynności PINB praktycznie jedynie do reakcji na katastrofy budowlane (komunikat http://www.bip.powiat-wolominski.pl/index.php?cmd=zawartosc&opt=pokaz&id=2107) Wodociąg Marecki obecnie nie ma możliwości uzyskania pozwoleń na eksploatację tych sieci, a zatem nie jest możliwe wydawanie warunków podłączenia.  Będziemy Państwa informować, jak tylko uzyskamy takie pozwolenia.

DZIAŁ MARKETINGU I PROMOCJI

Zapytania dotyczące aktualnych konkursów, realizowanych zadań promocyjnych czy kwestii marketingowych prosimy przesyłać na adres: a.soloninko@wodociagmarecki.pl

DZIAŁ EKSPLOATACJI

Obecnie przywrócono wymianę wodomierzy. Prowadzimy dotychczasowe działania serwisowe - usuwamy zatory z sieci kanalizacyjnej i pompowni przydomowych.

POGOTOWIE WODOCIĄGOWE 

Awarie dotyczące funkcjonowania sieci wodociągowej i kanalizacyjnej prosimy zgłaszać całodobowo pod numerem: 606 908 708

Pragniemy również poinformować, że powyższa sytuacja nie powinna wpłynąć na zapewnienie ciągłości dostaw wody.

W przypadku wystąpienia lokalnych awarii będziemy dynamicznie reagować w celu jak najszybszego przywracania dostawy usług.

Przepraszamy za powstałe utrudnienia i dziękujemy za wyrozumiałość.

 

Data publikacji: 17.04.2020

« wstecz | w górę